چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی

مشخصات چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27

در سال 1381 با همت مدیرانی سخت کوش، شرکت نیاشیمی تأسیس گردید که با کمک مهندسین و متخصصین با دانش و با تجربه ایرانی فعالیت خود را آغاز نمود و موفق شد خود را به عنوان اولین تولید کننده نوارعایق های سرد و گرم معرفی نماید و نوار عایق نیاشیمی را با  برند شاهیک و یا شاییک  به بازار ایران و  باراز بین المللی عرضه می نماید.

محصولات شرکت نیاشیمی که شامل نوارعایق سرد پلی اتیلنی، نوار دو لایه سرد و گرم، نوار سه لایه سرد و گرم، چسب پرایمر چهار لیتری نیاشیمی P27 و…می شوند به بیش از 30 کشور جهان مانند: هند، پاکستان، گرجستان، ارمنستان، ترکمنستان، بنگلادش، عراق، ترکیه، عمان و… صادر می گردند تا به این ترتیب هم به افتخارات مجموعه خود اضافه نماید و هم به رونق اقتصاد کشور کمک کند.

شرکت نیاشیمی با تولید نوارعایق و چسب پرایمر که برای پوشش دهی سطح خارجی لوله های فولادی درون خاک کاربرد دارند توانسته اند بیش از 70 درصد نیاز کشور خصوصا نیاز تابعه وزارت نفت را تأمین نماید.

نامچسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27
نوعچسب پرایمر
برندنیاشیمی
ساختایران
واحد شمارشگالن
تعداد در کیسه/ کارتن4
قیمت420.000 تومان

تولید چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27

در تولید چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27 از مواد اولیه درجه یک استفاده می شود، سطح کیفیتی بالای  چسب پرایمر گرد نیاشیمی که مطابق با استانداردهای بین المللی EN-DIN 12068, ASTM D 1000 IPS AWWC214 IGS, می باشد موفق شده است گواهینامه های معتبری را دریافت نماید که عبارت هستند از:

  • Certificate Quality (انطباق محصول)
  • گواهینامه مدیریتی ISO 9001 2008
  • ایزو بین المللی 17025 از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران
  • گواهی آزمایشگاه همکار اداره استاندارد تهران

افتخارات

شرکت نیاشیمی موفق شده است با تولید گسترده خود در زمینه چسب  گرد پرایمر چهار لیتری نیاشیمی P27 و نوارعایق در وندور لیست (تأمین کنندگان مجاز کالا) شرکت های پالایش و فرآورده های نفتی ایران، خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، نفت فلات قاره، کالای نفت ایران، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، بهره بردای نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران قرار بگیرد.

شرکت نیاشیمی با توجه به گسترش امکانات تولید و با توجه به محبوبیت محصولات خود در میان مشتریان داخلی و خارجی تلاش خود را بر این داشته که با راه اندازی خط تولید جدید محصولات دیگری نظیر: سرجوش حرارتی انقباضی (Heat Shrinkable Sleeve) ، اپوکسی پرایمرهای A & B، کلوژرپچ و ماستیک و غیره… را تولید نماید و در این زمینه به علت بالا بودن سطح کیفیتی محصولات نام برده شده  Test Result را از مؤسسه تحقیقاتی رنگ امیرکبیر (مترا) و مؤسسه DVGW آلمان را دریافت نماید.

=

نمایندگی فروش چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27

شرکت نیاشیمی در سراسر دنیا و در ایران نمایندگی انحصاری و یا دفتر فروش دارد که به صورت همه روزه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند.

 نوار عایق نیاشیمی و چسب پرایمر گرد نیاشیمی با توجه به سایز و حجم تولیدی دارای قیمت متفاوتی می باشد که برای دریافت لیست قیمت محصولات نیاشیمی می توانید به سایت رسمی این مجموعه مراجعه فرمایید.

ردیفنام کالاسایزواحدقیمت
1چسب پرایمر چهارگوش چهار لیتری 62M نیاشیمی گالن365.000
2نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سیاه2کیلوگرم61.800
3نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سفید2کیلوگرم66.500
4نوار عایق نیاشیمی سایز 1 اینچ سیاه(سرجوش باریک)1کیلوگرم61.800
5چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27 گالن420.000
6نوار دستی سرجوش کار گرم سایز 2 اینچ نیاشیمی2کیلوگرم69.900

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *