نوارپرایمر نیاشیمی 2 اینچ سفیدپرایمر

معرفی نوارعایق نیاشیمی 2 اینچ سفید

شرکت تولیدی بازرگانی نیاشیمی به عنوان اولین تولید کننده نوارهای سرد پلی اتیلنی (Coating & Wrapping) شناخته شده است که ویژگیهای منحصر به فردی از جمله مقاومت در برابر خوردگی دارند.

این نوع نوارعایق در انواع گوناگونی تولید می گردند که عبارت هستند از:

  • نوار دولایه سرد و گرم
  • نوار سه لایه سرد و گرم
  • پرایمرهای مربوطه به روش Co-Extrude

از نوارعایق جهت آب بندی لوله های مختله خصوصا در صنایع نفتی و گازی و از پرایمر جهت آب بندی لوله های فولادی که درون خاک قرار دارند استفاده می کنند.

تاریخچه

مجموعه نیاشیمی در سال 1381 با همت مدیرانی پرتلاش و با کمک نیروهای ایرانی متخصص که آشنا به دانش فنی روز دنیا بودند فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه با داشتن 200 پرسنل مجرب و کاربلد و با استفاده از تجارب بدست آمده در دوران فعالیت خود و با استفاده از ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته در فضایی کاملا ایمن که دارای:

  • انبار مواد اولیه
  • انبار کالای ساخته شده
  • سالن تولید و آزمایشگاهی مجهز به کلیه ابزارآلات مدرن به تولید نوارعایق در سایزهای مختلفی همچون نوارعایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سفید پرداخته است.

مشخصات فنی محصولات

پیشرفت و عملکرد نیاشیمی به قدری خوب بوده که موفق شده است خط تولیدی سرجوش حرارتی انقباضی (Heat Shrinkable Sleeve) و لوازم جانبی مانند:

  • اپوکسی پرایمرهای A & B
  • کلوژریچ
  • ماستیک و… راه اندازی نماید.

این  تولیدات به علت سطح کیفیتی بالا از مؤسسه ی DVGW آلمان و مؤسسه ی تحقیقاتی رنگ امیر کبیر (مترا)، Test Result را دریافت کرده اند.

نیاشیمی در وندور لیست (تأمینن کنند گان مجاز کالا) ثبت گردیده که عبارتند از:

شرکت های پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، نفت فلات قاره، کالای نفت ایران، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرکت مهندسی و گاز ایران مهندسی، توسعه نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران.

نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سفید به علت اینکه مطابق با استانداردهای بین المللی:

EN-DIN 12068, ASTM D 1000 IPS AWWC214 IGS, تولید می گردد کیفیت بالا و مرغوبیتی بسیاری داشته و توانسته اند در میان متقاضیان به محبوبیت بالایی برسد.

ردیفنام کالاسایزواحدقیمت
1چسب پرایمر چهارگوش چهار لیتری 62M نیاشیمی گالن365.000
2نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سیاه2کیلوگرم61.800
3نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سفید2کیلوگرم66.500
4نوار عایق نیاشیمی سایز 1 اینچ سیاه(سرجوش باریک)1کیلوگرم61.800
5چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27 گالن420.000
6نوار دستی سرجوش کار گرم سایز 2 اینچ نیاشیمی2کیلوگرم69.900

صادرات نوارپرایمرنیاشیمی

سطح کیفیتی بالا در محصولات نیاشیمی سبب گردیده تا نوار عایق به بیش از 30 کشور دنیا از جمله: هند، ترکیه، ارمنستان، ترکمنستان، گرجستان، بنگلادش، پاکستان، عراق، عمان و… صادر گردند تا هم مهر تأییدی بر کیفیت نوارعایق نیاشیمی ثبت گردد و هم به اقتصاد و رونق کشور کمک شایانی شود.

نیاشیمی در عرصه جهانی

نیاشیمی در کشورهایی که محصولات خود را ارسال می کند نمایندگی انحصاری یا دفتر مرکزی برقرار کرده است.

شرکت نیاشیمی همچنین بیش از 70% نیاز کشور و کاربران و نیاز شرکت تابع وزارت نفت را تأمین می نماید، این محصولات با توجه به کیفیت بالا با نازل ترین قیمت در اختیار خریددارن قرار داده می شود که می توانید آن را به صورت تک و عمده از نمایندگیهای تاسیسات امینکو و شماره تماس 02155695580 تهیه نمایید.

نامنوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سفید
نوعنوار عایق
برندنیاشیمی
ساختایران
واحد شمارشکیلوگرم
تعداد در کیسه/ کارتن12
قیمت66.500 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *