نوار سرجوش گرم 2 اینچ نیاشیمی

مشخصات نوار دستی سرجوش کار گرم 2 اینچ نیاشیمی

شرکت نیاشمی به عنوان اولین تولیدکننده نوارعایق سرد و گرم می باشد که توانسته با اتکا به دانش متخصصین ایرانی و با کمک مدیران پر تلاش خود انواع نوارعایق نیاشیمی مانند نوار دستی سرجوش کار گرم 2 اینچ نیاشیمی را تولید نماید و آن را به بازارراهی نماید.

مجموعه ی تولیدی بازرگانی نیاشیمی در سال 1381 فعالیت خود را در زمینه تولید نوارهای سرد پلی اتیلنی (Coating & Wrapping) مانند نوار دولایه سرد و گرم، نوار سه لایه سرد و گرم و پرایمرهای مربوط به روش Co-Extrude را آغازنمود.

نواردستی سر جوش کار گرم برای عایق بندی و پوشش دهی سطح خارجی خطوط لوله های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد که از مزایای مهم آنها مستحکم بودن در برابر خوردگی می باشد.

نیاشیمی

شرکت نیاشیمی با استفاده از دستگاه های مدرن و ماشین آلات نوین و تجهیزات پیشرفته و با کمک 200 دنفر از نیروهای انسانی متحخصص با مدارج بالای دانشگاهی و آشنا با دانش روز دنیا در یک فضای امن که شامل:

  • انبار مواد اولیه
  • انبار کالای ساخته شده
  • سالن تولید و آزمایشگاهی مجهز به کلیه ابزارآلات مدرن

می باشد به تولید انواع نوار نیاشیمی و نوار دستی سرجوش کار گرم 2 اینچ نیاشیمی پرداخته است، که با توجه به گسترش دادن شرکت و توسعه بخشیدن به خطوط تولید موفق شده است خط تولید سرجوش حرارتی  انقباضی (Heat Shrinkable Sleeve) و لوازم های دیگری مانند: اپوکسی پرایمرهای A & B، کلوژرپچ، ماستیک را ماطبق با استانداردهای بین المللی تولید نماید و به علت سطح کیفیتی بالا Test Result را از مؤسسه DVGW آلمان و مؤسسه تحقیقاتی رنگ امیرکبیر(مترا) دریافت کند.

نامنوار دستی سرجوش کار گرم 2 اینچ نیاشیمی
نوعنوار عایق
برندنیاشیمی
ساختایران
واحد شمارشکیلوگرم
تعداد در کیسه/ کارتن36
قیمت69.900 تومان

امروزه بیش از 70درصد از نیاز کشور و نیاز تابعه نفت ایران به نوارعایق سرد توسط شرکت نیاشیمی تأمین می گردد به همین دلیل نامش  در وندور لیست (تأمین کنندگان مجاز کالا) شرکت های پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، نفت فلات قاره، شرکت ملی گاز ایران، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران مهندسی و توسعه نفت ایران، بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ثبت گردیده است.

صادرات

 شرکت نیاشیمی علاوه بر عرضه محصولات خود مانند: نوار دستی سرجوش کار گرم 2 اینچ نیاشیمی به بازار ایران موفق شده است تولیدات خود را به بیش از 30 کشور دیگر مانند: هند، عمان، ترکیه، گرجستان، بنگلادش، ارمنستان، پاکستان، عراق، هند و… صادر نماید که این موضوع خو می تواند علاوه بر کمک به اقتصاد کشور، تاییدیه کیفیت نوارعایق نیاشیمی و سایر محصولات این مجموعه را صادر کند.

گواهینامه های دریافتی در تولید نوار دستی سرجوش کار گرم 2 اینچ نیاشیمی

این محصول در تمامی مراحل تولید، مطابق با استانداردهای EN-DIN 12068, ASTM D 1000 IPS AWWC214 IGS, تولید می گردد که بالا بون کیفیت آن سبب گردیده تا نیاشیمی از مؤسسه های معتبر گواهینامه های مختلفی همچون: گواهینامه مدیریتی ISO 9001 2008، ایزو بین المللی 17025 از مرکزملی تأیید صلاحیت ایران، گواهی آزمایشگاه همکار اداره استاندارد تهران، Certificate Quality (انطباق محصول) را دریافت نماید.

جهت استعلام قیمت هر یک از محصولات نیاشیمی با شماره 4-02155695580 تماس بگیرید و یا به سایت اصلی ما به آدرس www.niashimico.ir مراجعه کنید.

ردیفنام کالاسایزواحدقیمت
1چسب پرایمر چهارگوش چهار لیتری 62M نیاشیمی گالن365.000
2نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سیاه2کیلوگرم61.800
3نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سفید2کیلوگرم66.500
4نوار عایق نیاشیمی سایز 1 اینچ سیاه(سرجوش باریک)1کیلوگرم61.800
5چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27 گالن420.000
6نوار دستی سرجوش کار گرم سایز 2 اینچ نیاشیمی2کیلوگرم69.900

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *