رنگ پرایمرنیاشیمی+قیمت

معرفی چسب پرایمر چهارگوش نیاشیمی

مجموعه نیاشیمی اولین تولید کننده نوارهای سرد پلی اتیلنی (Coating & Wrapping) در کشور می باشد که نوارعایق دو لایه سرد و گرم و نوارعایق سه لایه سرد و گرم و نوار پر ایمرهای مربوطه به روش Co-Extrude را تولید نموده است که در برابر خورندگی مقاوم هستند و در زمینه ی پوشش دهی سطح خارجی لو.له های فولادی که در درون خاک دفن شده اند مورد استفاده قرار می گیرند.

تاریخچه شرکت تولیدی بازرگانی نیاشیمی

در سال 1381 این مجموعه با همکاری متخصصان آشنا به دانش روزدنیا و باکمک مدیرانی سخت کوش تولید گردید و امروزه با داشتنی کادری مجرب که 200 نفر نیروی انسانی فنی و با تجربه و حرفه ای در امر تولید چسب پرایمر چهارگوش چهار لیتری 62M نیاشیمی و نوار عایق نیاشیمی و… می باشند، با اتکا به دانش فنی و با استفاده از ماشین آلات مدرن و دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته انواع نوارعایق را تولید و به بازارایران با برند شاییک یا شاهیک راهی نموده است.

یالا بودن سطح کیفیتی محصولات نیاشیمی که سر لوحه اهداف شرکت بوده سبب گردیده تااین مجموعه علاوه برتأمین نیاز داخلی کشور به تأمین نیاز بازارهای خارجی بپردازد و محصولات خود را به بیش از 30 کشورجهان نظیر: عراق، عمان، ترکیه، ترکمنستان، گرجستان، ارمنستان، پاکستان، بنگلادش، هند و… صادر نماید، که این صادرات هم مهر تأییدی برکیفیت محصولات خود بوده و توانسته مشتریان بسیاری را سمت خود جذب نماید و هم به اقتصاد کشور کمک بسیاری کند.

نامچسب پرایمر چهارگوش چهار لیتری 62M نیاشیمی
نوعچسب پرایمر
برندنیاشیمی
ساختایران
واحد شمارشگالن
تعداد در کیسه/ کارتن
قیمت365.000 تومان

امروزه شرکت نیاشیمی در یک فضای ایمن بخش های مختلفی مانند: انبار مواداولیه، انبارکالای ساخته شده، سالن تولید و آزمایشگاهی مجهز به کلیه ابزارآلات مدرن را دارا می باشد که بااضافه کردن خطوط تولید موفق شده است نوار سرجوش حرارتی انقباضی (Heat Shrinkable Sleeve) و لوازمهای جانبی مانند: اپوکسی پرایمرهای A & B و کلوژرپچ و ماستیک و… را راه اندازی نماید و از مؤسسه تحقیقیاتی رنگ امیرکبیر (مترا) و مؤسسه DVGW آلمان، Test Result را دریافت کند.

استاندارد چسب پرایمر چهارگوش چهار لیتری 62M نیاشیمی

استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید چسب پرایمر و مطابقت مراحل تولید آن با استانداردهای بین المللی شامل موارد زیر می باشد.

EN-DIN 12068

 ASTM D 1000 IPS

 AWWC214 IGS

که در این راستا سبب گردید گواهینامه های مختلفی از جمله: گواهی آزمایشگاه همکار اداره استاندارد استان تهران، ایزو بین المللی 17025 از مرکزملی تأیید صلاحیت ایران، گواهینامه مدیریتی ISO 9001 2008، Certificate Quality را دریافت نماید.

وندور لیست چیست؟

بیش ازهفتاد درصد نیازکشور ونیاز تابعه وزارت نفت ایران در زمینه عایق سرد توسط شرکت نیاشیمی تأمین می گردد که همین موضوع دلیل بر آن شده تا در وندور لیست (تأمین کنندگان مجاز کالا) که در ادامه آنها را نام می بریم قرار بگیرد.

  • شرکت ملی گاز ایران
  • شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران مهندسی و توسعه نفت ابران
  • بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی
  • شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
  • کالای نفت ایران
  • نفت فلات قاره

برای خرید و کسب آگاهی از قیمت چسب پرایمر چهارگوش چهار لیتری 62M نیاشیمی می توانید به نمایندگی و یا سایت ما و شماره تماس 4-02155695580مراجعه فرمایید.

ردیفنام کالاسایزواحدقیمت
1چسب پرایمر چهارگوش چهار لیتری 62M نیاشیمی گالن365.000
2نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سیاه2کیلوگرم61.800
3نوار عایق نیاشیمی سایز 2 اینچ سفید2کیلوگرم66.500
4نوار عایق نیاشیمی سایز 1 اینچ سیاه(سرجوش باریک)1کیلوگرم61.800
5چسب پرایمر گرد چهار لیتری نیاشیمی P27 گالن420.000
6نوار دستی سرجوش کار گرم سایز 2 اینچ نیاشیمی2کیلوگرم69.900

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *